piątek, 28 września 2018

Wspomnienia zaklęte w zdjęciach

Moi Kochani,
wracam z kolejnej podróży, tym razem była to typowo służbowa wyprawa. Pilotowałam wycieczkę do Rzymu, i jak zawsze przywiozłam ze sobą mnóstwo gadżetów. Kocham to miasto, i chociaż byłam w nim już niejeden raz, to teraz jedna z moich podopiecznych bardzo mnie zaskoczyła. W drodze między kolejnymi punktami do zwiedzania pewna miła pani zapytała się mnie czy znam taki mały sklepik z pamiątkami usytuowany w małej bocznej uliczce. Owszem wiedziałam o jaki butik chodzi, ale szczerze mówiąc nigdy do niego nie zaglądałam. Zawsze wydawało mi się, że w takich sklepikach z pamiątkowymi gadżetami nie znajdę nic ciekawego. Jakie było moje wielkie zdziwienie gdy weszłam do środka.

Okazało się, że sklep wcale nie jest taki mały, a oprócz typowych pamiątek jest w nim także mnóstwo modnych gadżetów. Mojemu sercu najbardziej przydały do gustu ozdobne ramki na zdjęcia. Od razu zaznaczam, że nie były to typowe prostokątne lub kwadratowe ramki. Ich piękno polegało na ciekawych wzorach, kolorach i fasonach. Takie nowoczesne ramki są idealnymi ozdobami i pomysłami na prezent. Zdjęcia towarzyszą nam przez całe życie, wszyscy lubimy je oglądać, stawiamy je na komodach, i często dokładamy nowe ramki. Zobaczcie co udało mi się przywieźć do Polski.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz