czwartek, 15 czerwca 2017

Współczesne salony

Pisząc tego bloga moim głównym zamiarem jest pokazanie wszystkim ciekawych i modnych aranżacji z całego świata. Z racji swojego zawodu często podróżuję i mam dostęp do wnętrz w Skandynawii, w Stanach Zjednoczonych, w Meksyku i wielu innych państwach. Niedawno zaczął się Nowy Rok, a z nim nasunęły mi się pewne podsumowania. Gdy bliżej zaczęłam przyglądać się wnętrzom z różnych stron świata, to w wielu z nich znalazłam wspólny mianownik.

Taki na przykład nowoczesny polski salon w dużym jednorodzinnym domu nie zawsze różni się od salonu paryskiego czy londyńskiego. Teraz każdy z nas ma łatwy dostęp do najnowszych trendów, sklepy meblowe przepełnione są modnymi akcesoriami i nie ma większych trudności z ich kupowaniem. Polacy często mają kompleks niższości, tymczasem na wnętrza mogą śmiało konkurować z aranżacjami z całego świata. Zobaczcie na przykład modny polski i włoski salon. Prawda, że podobne?



Specjalnie nie podpisałam, które wnętrze jest polskie, a które włoskie bo są one do siebie bardzo podobne i odnajdą się w każdej rzeczywistości.
Poniżej macie jeszcze kilka innych przykładów. Współczesne salony są przestronne, mają modne kolory i ciekawe gadżety.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz