niedziela, 20 sierpnia 2017

Szukając inspiracji



Z racji mojej pracy, mam wiele różnego rodzaju pamiątek, drobiazgów z różnych stron świata. W mojej kolekcji nie brakuje kubów, bibelotów, muszelek i innych drobiazgów, które leżą poupychane po kontach, z którymi jednak ze względów sentymentalnych nie mogę się rozstać. Przeglądając różnego rodzaju strony i czasopisma, pomyślałam, że te pamiątki z różnych stron świata mogą stać się ciekawym i oryginalnym sposobem na dekoracje. Spodobało mi się kilka pomysłów, które chciałabym wykorzystać, spójrzcie co wybrałam.
Rożnego rodzaju muszelki, kamyczki i inne, pomyślałam, ze dobrze było umieścić pod szklaną taflą stolika, łącząc przyjemne z pożytecznym. Nie trzeba obrusa, a zmieniając ekspozycje, można jednocześnie zmienić wystrój. Ponadto bardzo podobają mi się ekspozycje kubów, dzbanuszków, butelek, których u mnie również nie brakuje. Jaka szkoda, że do tej pory nie wpadłam na to i leżały schowane w szafkach.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz