czwartek, 13 sierpnia 2015

Z wizytą u Romów



Miałam to szczęście, że zostałam zaproszona z wizytą do domu, bogatych Romów, o których to krążą w Polsce legendy. Poznałam się z nimi, gdyż brali udział w wycieczce, którą pilotowałam, zaprzyjaźniliśmy się i umówiłyśmy na przysłowiową kawę. Rzeczywiście trzeba przyznać, że wnętrza robią naprawdę wrażenie i można by powiedzieć, że wprost kapią złotem. Zainteresowałam się tematem i przyjrzałam wnętrzom, które zachwycają bogactwem zdobień. Zachwycają, ale ja na dłuższa met czułabym się chyba zbytnio przytłoczona ilością rzeczy i wszechobecnym przepychem. Na uwagę zwraca również fakt, że lubują się oni w różnego rodzaju figurkach, porcelanie i innych drobiazgach obecnych w dużych ilościach.
Oczywiście zdjęć z domu moich przyjaciół nue zamieszczam, ale warto spojrzeć na te, które są dostępne gdyż przedstawiają dom, w którym mieszka, dobrze znany wszystkim Don Wasyl. Wydaje się, że doskonale oddają one klimat i charakter romskich domów z górnych warstw społecznych.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz