wtorek, 29 czerwca 2010

Skandynawska łazienka



Wszystkie skandynawskie wnętrza są stonowane, chłodne i bardzo klasyczne. Dominuje tam biel i prostota. Wbrew pozorom takie stylizacje wcale nie są nudne. Architekci wywodzący się z tamtejszych regionów potrafią bawić się wzorami i fasonami, a z rąk projektantów wychodzą naprawdę ciekawe dodatki. Zastanawialiście się kiedyś jak wyglądają łazienki w stylu skandynawskim?
Ja, jakiś czas temu miałam przyjemność odwiedzić w Skandynawii moją dawną przyjaciółkę z lat dziecięcych. Ogromne wrażenie zrobił na mnie cały dom, ale łazienka szczególnie zapadła mi w pamięć. Zapytacie dlaczego? Otóż dlatego, że sprawiała wrażenie przestronnej, czystej i jednocześnie charakternej.
Z jednej strony była trochę surowa i zimna, a drugiej chętnie się w niej przebywało. Wystarczyło tylko przyjrzeć się wszystkim detalom, i od razu można było odnieść wrażenie, że w to wnętrze włożono sporo pracy.

Idąc za ciosem postanowiłam sprawdzić jak wyglądają inne łazienki w skandynawskim stylu. W niektórych projektach oprócz bieli odnalazłam również morskie i fioletowe akcenty. Gdzieniegdzie pojawiało się także naturalne drewno. Trzeba przyznać, że tak urządzone pomieszczenia robią wrażenie i co najważniejsze tak szybko nie wyjdą z mody. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz