czwartek, 22 marca 2018

W afrykańskim stylu

Wiosna już na dobre rozgościła się w moim mieście i mam nadzieję, że u Was panuje podobny klimat. Tym którzy już nie mogą doczekać się prawdziwie upalnych dni przygotowałam dziś niespodziankę. O wnętrzach w stylu afrykańskim już kiedyś pisałam, ale teraz spróbuję podejść do tego tematu w nieco inny sposób. Wcześniej pokazywałam Wam fotki ze swoich podróży do Afryki i opowiadałam jak konkretnie prezentuje się tamtejsza stylistyka. Teraz postanowiłam Wam pokazać jak za pomocą kilku fajnych mebli i trików można stworzyć takie ciepłe wnętrze u siebie.
Zatem zacznijmy od tego, że każdy kto ma na myśli wnętrza w afrykańskim stylu od razu widzi także jakieś zwierzęce wzory. Różnego rodzaju dywaniki, zasłony, kapy na łóżko oraz poszewki na poduszki, a nawet całe kanapy mogą mieć taki wzór. Zebra, pantera, tygrys, a może lampart. Co wybieracie?




Kolejnym krokiem umożliwiającym urządzenie wnętrza w stylu afrykańskim może być postawienie gdzieś w sypialni dużej drewnianej skrzyni. Dzięki temu zabiegowi wszystkie niezbędne gadżety będziemy mieli pod ręką. 


 Fajnym pomysłem na afrykańskie wnętrze jest także jakaś egzotyczna tapeta na ścianie, mocny kolor a także ciemne podłogi i równie ciemne meble.





1 komentarz:

  1. Takie rzeczy są na pewno ważne, ale dla mnie również niezwykle istotnym miejscem jest mój ogród. Muszę przyznać, że świetne meble ogrodowe zawsze zamawiam w https://ogrodolandia.pl/ i jak dla mnie jest to bardzo mądry wybór.

    OdpowiedzUsuń