sobota, 16 kwietnia 2016

Nowoczesne meble na taras

Osoby odważne, poszukujące zestawu do swojego salonu czy na taras, powinny zastanowić się nad powyższą propozycją, pochodzącą ze strony rafiner.pl. Komplet dwóch krzeseł ze stolikiem o tej kolorystyce nie będzie jednak pasował do każdego rodzaju wnętrza. Dość agresywny kolor pomarańczowy i niecodzienny kształt mebli sprawi, że będą one przede wszystkim nadawały się do aranżacji nowoczesnych, gdzie stawia się na minimalizm w kolorystyce i wyposażeniu. Powyższy zestaw mógłby stanowić centralny punkt takiej aranżacji – nie byłoby żadnych innych elementów, które skupiałyby uwagę przybyłych gości. W przypadku wnętrz tradycyjnych, w których stawia się na stonowaną kolorystykę i ciężkie meble o klasycznych kształtach, komplet pomarańczowych krzeseł i stolika nie pasowałby nie tylko kolorystycznie, ale także i formą. Ich kształt znacznie różniłby się na tle stonowanych antyków. Jedynym rozwiązaniem, by nieco dostosować komplet do potrzeb klasycznych aranżacji, byłaby więc zmiana koloru elementów umeblowania.


3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy mamy możliwość wystawienia mebli na taras czy do ogrodu to faktycznie jest fajna sprawa. Ja także jestem zadowolona z tego co przeczytałam w https://www.budnews.pl/gdzie-szukac-dobrych-plastikowych-mebli-ogrodowych/ gdyż już wiem gdzie szukać dobrych mebli ogrodowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli szukamy faktycznie sprawdzonych mebli na taras czy do ogrodu to poleca zajrzeć do https://ogrodolandia.pl/ gdzie jestem pewny, że je znajdziemy. Zresztą ja posiadam meble ogrodowe z tej firmy i wiem z doświadczenia jak wysokiej są jakości.

    OdpowiedzUsuń