piątek, 4 kwietnia 2014

Cudowne lofty

Zwiedzając różne kraje często nachodzą mnie refleksje dotyczące urządzania wnętrz w zależności od kultury, klimatu czy kontynentu. Sami musicie przyznać, że praktycznie co kraj to obyczaj. Domy ludzi na całym świecie są tak różne, a mimo to każdy oglądający mógłby odnaleźć w nich cząstkę siebie. Kilka postów wcześniej pisałam Wam o podróży do Wielkiej Brytanii. Początkowo tamtejszy styl niczym mnie nie ujął, za drugim razem trafiłam na klasyczne angielskie wnętrza. A gdy zupełnie niedawno odwiedziłam w Anglii moich przyjaciół to do gustu przypadło mi jeszcze coś innego. Dosłownie nie mogłam uwierzyć własnym oczom, moi znajomi mieszkali w dawnej fabryce…

Ich mieszkanie a raczej powinnam napisać loft zrobił na mnie ogromne wrażenie. Kiedy postawiłam tam pierwsze kroki to oniemiałam z zachwytu. Dopóki nie zobaczyłam zdjęć z tego jak przed remontem wyglądał ich loft to nigdy bym nie uwierzyła, że jest to wnętrze zaadaptowane ze starej fabryki. Najważniejsza była przestrzeń. Ogromny metraż, wysokie sufity, duże okna i ceglane ściany. Styl dekoracyjny jaki przyszedł mi do głowy to industrialny minimalizm. Przepiękna ciemna podłoga w połączeniu z bardzo surowymi ścianami oraz dosłownie trzy kolory użyte w dekoracji wnętrza sprawiły, że od pierwszego wejrzenia zakochałam się w loftach. Zresztą sami zobaczcie jak piękne mogą być takie aranżacje:








1 komentarz:

  1. Uwielbiam duże przestrzenie i moim marzeniem jest mieć taki loft. Może kiedyś się spełni :) Bardzo przypadły mi do gustu zdjęcia z tego artykułu. W ogóle fajny blog. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń