sobota, 10 maja 2014

Odlotowa szafka rtv

Kilka dni urlopu postanowiłam wykorzystać na mały remont w mieszkaniu. Jak już zapewne wiecie żyję w biegu, ciągle gdzieś wyjeżdżam, i cały czas przywożę nowe gadżety. Gdy po mojej ostatniej wyprawie wróciłam do domu, to dosłownie nie miałam już miejsca na rozpakowanie walizek. Na szczęście szybko wzięłam się do roboty. Efekty moich działań zaskoczyły nawet mnie samą.

Przede wszystkim musiałam posegregować wszystkie swoje rzeczy. Moje mieszkanie zdominowały pamiątki z podróży, ubrania, książki i wnętrzarskie czasopisma. Musiałam się nieźle nabiegać, żeby opanować cały ten bałagan. Rezultat jest taki, że mój pokój dzienny stał się na tyle duży, że w końcu dojrzałam do kupienia nowej szafki rtv. (naprawdę nie chcielibyście wiedzieć, na czym do tej pory stał mój telewizor). Wybór wcale nie był taki prosty. Nie przepadam za klasycznymi meblami, jeśli już kupuję tradycyjną komodę, to musi być ona co najmniej z poprzedniej epoki. Kocham meble z duszą. Tym razem jednak poszłam w stronę nowoczesnego designu. Moja nowa szafka rtv jest po prostu odlotowa. Zresztą zobaczcie sami:


Znalazłam także kilka innych i równie ciekawych propozycji:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz