czwartek, 15 maja 2014

Poznajcie Aleksa

Udało się… mam w końcu małego futrzanego przyjaciela. Przedstawiam Wam Aleksa. Ten mały rudzielec marzył mi się już od dłuższego czasu. Niestety cały czas walczyłam z wyrzutami sumienia co z nim zrobię jak będę musiała wyjechać. Na szczęście okazało się, że Aleks będzie mógł mieszkać nie tylko ze mną, ale także z moimi rodzicami.
Ten mały nabytek wniósł do mojego życia mnóstwo nowych obowiązków. Dopiero powoli się poznajemy, ale muszę przyznać, że idzie nam to całkiem nieźle. Wraz z Aleksem do mojego mieszkania przyszło kilka ciekawych gadżetów. Dziś postanowiłam sprawdzić jak designerskie mogą być drapaki, domki i zabawki dla kotów. Osoby, które zwracają uwagę na wystrój swoich wnętrz z pewnością docenią gadżety, które ładnie się w komponują w każde pomieszczenie. Wcześniej nie zwracałam uwagi na takie rzeczy. Teraz po małej rundce po sklepach przekonałam się, że wybór jest naprawdę bardzo duży.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz