poniedziałek, 26 maja 2014

Wymarzony szezlong

Kilka postów wcześniej pisałam o małym remoncie, wtedy też kupiłam nową szafkę rtv.  W tak zwanym międzyczasie moja jednoosobowa rodzina powiększyła się o nowy nabytek (dla tych którzy nie wiedzą: jest nim kot Aleks).Tak mi się spodobało wyszukiwanie nowych mebli, że nie poprzestałam na tym jednym wyborze. Udało mi się zaoszczędzić trochę gotówki i wybrałam się na kolejne zakupy. Tym razem moim celem był jakiś wygodny fotel. Owszem, znalazłam kilka ciekawych propozycji, ale gdy trafiłam na mebel ze zdjęcia poniżej to już nic innego mi się nie podobało. 

Jest to szezlong marki Adriana Furniture. Fotel ma obłędny design, zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Co prawda miałam trudności z ustawieniem tego nowego nabytku, ale po małej reorganizacji salonu wszystko się udało. Szezlong dumnie prezentuje się w rogu pokoju, tuż obok postawiłam mały kawowy stolik, i dzięki temu zyskałam dodatkowe miejsce do wypoczynku. (Aleksowi też się podoba J) A co Wy o nim sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz