niedziela, 26 sierpnia 2018

Rosyjski styl we wnętrzach

Przede mną dosyć nietypowa podróż. Jako przewodniczka wycieczek zwiedziłam już wiele miejsc na całym świecie, ale jeszcze nigdy nie było mi dane wyjechać do Rosji. W przyszłym tygodniu wybieram się do tego kraju i muszę Wam się przyznać, że jestem bardzo ciekawa. To ogromne państwo budzi we mnie bardzo sprzeczne uczucia. Z jednej strony wiem, że panuje tam duża bieda, z drugiej strony zdaję sobie sprawę z tego, że w Rosji mieszka wielu magnatów, którym wartość pieniądza nie jest obca.
Zdążyłam się już merytorycznie przygotować na tą wyprawę, ale mam nadzieję, że pomożecie mi stworzyć dodatkowy obraz tego państwa. Czy ktoś z Was miał przyjemność odwiedzać rosyjskie mieszkania? Byliście gośćmi u przeciętnej rodziny, czy może gościliście w wystawnym pałacu? Jak wyglądają tamtejsze wnętrza?

Przeglądając mnóstwo zdjęć nasunęła mi się refleksja, że tamtejsi projektanci i architekci wnętrz naprawdę mają co robić. Wielko powierzchniowe domy, a także mnogość ozdób daje spore pole do popisu. Wydaje mi się, że dla skromnej i przeciętnej osoby rosyjskie wnętrza pełne są przepychu i bogactwa. Wzorzyste dywany, złote klamki, mocno zdobione meble, łóżka i wszystkie dodatki to prawdziwy miszmasz. Jeszcze nie wiem czy podobają mi się tamtejsze aranżacje, ale postanowiłam Wam je pokazać.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz