piątek, 24 listopada 2017

Wnętrza w greckim stylu


Paskudna pogoda za oknem sprawia, że coraz częściej myślami wracam do swoich służbowych podróży. Aktualnie mam chwilę wolnego i z utęsknieniem czekam na kolejny wyjazd. Zanim jednak to nastąpi postanowiłam bliżej przyjrzeć się greckim wnętrzom. Jakiś czas temu przeglądałam stare fotografie i trafiłam tam na greckie klimaty. Szybko sobie przypomniałam czym charakteryzują się tamtejsze wnętrza i zaczęłam się zastanawiać jaki element mogłabym przenieść na naszą polską rzeczywistość.

Od zawsze fascynuje mnie łączenie kolorów. W przypadku Grecji najczęściej mamy do czynienia z bielą łączoną z różnymi odcieniami granatu. Myślę, że taki mocny akcent jest bardzo charakterystyczny dla greckich wnętrz. Nawet bardzo nowoczesne pomieszczenia zawierają w sobie ten element. Zresztą zobaczcie sami.




Drugim istotnym elementem dla greckich salonów są naturalne produkty. Można tam znaleźć sporo drewnianych akcentów zaczynając od podłóg, a na meblach kończąc. Niemniej jednak drewno wybierane na takie dodatki ma bardzo naturalne i wręcz ziemiste kolory. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz