wtorek, 20 grudnia 2016

Sauna w domu


W zeszłym tygodniu pisałam na temat skandynawskich wnętrz. W związku zimowym miesiącem jakim niewątpliwie jest grudzień postanowiłam nieco rozwinąć ten temat. Jakiś czas temu miałam przyjemność być w Finlandii, a tam pewna rodzina zaprosiła mnie do sauny. Oczywiście znałam ich zamiłowanie do tego wynalazku, i chętnie skorzystałam z tej propozycji. Wyobraźcie sobie jak bardzo się zdziwiłam, gdy po wejściu do sauny zobaczyłam całą golusieńką rodzinę. Okazuje się, że w Finlandii temat tabu nie istnieje, a rozbieranie się w saunie jest czymś zupełnie normlanym. Dziś nie będę Was zachęcać do takich ekscesów, ale temat sauny w domu chętnie poruszę.

Jest to doskonała broń w prowadzeniu zdrowego stylu życia, sauna nie tylko ogrzewa, ale także działa oczyszczająco i regenerująco. Regularne korzystanie z sauny uodparnia nasz organizm i dodaje sił witalnych. Podróżując po całym świecie zdążyłam się już przekonać, że sauna na dobre zadomowiła się w wielu krajach, a i w Polsce coraz częściej można spotkać ten wynalazek w prywatnych domach. Obejrzyjcie poniższe zdjęcia i sprawdźcie jak fajnie może być urządzone takie pomieszczenie. Nie będę wchodziła w żadne techniczne szczegóły, chciałabym tylko żebyście zobaczyli jak to wygląda w różnych krajach:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz