środa, 28 lutego 2018

Kopenhaskie wnętrza

W zeszłym tygodniu wróciłam ze służbowej podróży z Kopenhagi. Wycieczka się udała wszyscy klienci zadowoleni, a ja jak zwykle zrobiłam kilka fajnych fotek. Zaraz je Wam pokażę, ale najpierw chciałabym żebyście zwrócili uwagę na typowe duńskie trendy, być może Was coś zainspiruje i przeniesiecie jakieś elementy do swoich wnętrz?
Typowe duńskie wnętrze, to harmonia i naturalizm. Tam ważną rolę odgrywa design i nowoczesne podejście do urządzania pomieszczeń. Proste formy podkreślone są dobrze skomponowanym światłem, bo te odgrywa tam pierwszą rolę. W Kopenhadze możemy zaobserwować nie tylko duże okna, ale także modne lampy. W jadalniach wiesza się je tuż nad stołem, a w sypialniach i w salonach dominują lampy stojące z dużymi metalowymi kloszami.





 Oprócz metalu i szkła cechą charakterystyczną każdego wnętrza jest drewno. Można śmiało powiedzieć, że nie ma pomieszczenia bez tego dodatku. Drewniana jest albo podłoga, albo meble. Ale im starsze i bardziej surowe drewno tym lepiej. Takie meble z duszą dodają uroku i są ponadczasowe.



 W Kopenhadze spodobały mi się także gliniane dodatki. Wazony w ciekawej formie to oryginalna ozdoba do salonu i do sypialni. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz