niedziela, 29 kwietnia 2018

Łazienka w portugalskim stylu

W przyszłym miesiącu wybieram się na oprowadzanie wycieczki po Portugalii. Bardzo lubię wracać w tamte rejony, zawsze witają mnie tam pogodni ludzie, niesamowita kuchnia i przepiękna pogoda. Poza tym uwielbiam urokliwe domki, w których aż huczy od nadmiaru dodatków i kolorów. Kiedyś próbowałam przenieść ten niepowtarzalny klimat do Polski, ale niezbyt długo wytrzymałam w takim wzorzystym pomieszczeniu. Niemniej jednak, gdy jestem w Portugalii to bardzo odpowiadają mi te wszystkie formy, odcienie i kolory. Dziś chciałabym Wam pokazać łazienki w stylu portugalskim. Niektóre z nich będą bardzo skromne, a inne trochę bardziej dekoracyjne. Decyzję które podobają Wam się bardziej pozostawiam Wam samym.

Na początek skromna i podstawowo wyposażona łazienka. Na zdjęciu widzimy tylko wannę, ale mogą uwagę przykuwa przede wszystkim bardzo charakterystyczna podłoga. Ten wzór przewija się w wielu wnętrzach, a w tym przypadku ładnie połączono go z jasnymi ścianami i z ciekawą wanną. 



Propozycja numer dwa to także klasyczna wersja portugalskiej łazienki, ale tym razem główną rolę odgrywają ciekawe dodatki. Owalne lustro w drewnianej ramie, szklany kinkiet, mydelniczka, toaletka i postarzana szafka pod umywalkę, to bardzo efektowane dekoracje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz