sobota, 5 maja 2018

Brazylijskie wnętrza

Niezbyt długo nacieszyłam się swoim wiosennym urlopem, bo już po trzech dniach musiałam ponownie stawić się w pracy.  Jeden z pracowników poszedł na zwolnienie i mnie poproszono o zastępstwo. A że, gra toczyła się o ciekawy wyjazd, to niezbyt długo się nad tym zastanawiałam. Pomimo tego, że pilotuję wycieczki jeszcze nigdy nie byłam w Brazylii, teraz śmiało mogę powiedzieć, że kolejny ląd mam zaliczony. Wyprawa udała się znakomicie, a ja jak zwykle wracam z mnóstwem ciekawych wspomnień i zdjęć z brazylijskich wnętrz.

 Zaraz się z nimi Wami podzielę, ale najpierw trochę teorii. To co mnie naprawdę zaskoczyło to inspiracja naturą i dawną kulturą. W tradycyjnym brazylijskim salonie mamy mnóstwo egzotycznej roślinności, i jakby tego było mało większość tarasów także jest zazielenionych. Dla mnie bardzo ciekawym rozwiązaniem było delikatne przejście pomiędzy pokojem dziennym, a tarasem. W innych kulturach te dwa pomieszczenia są podzielone, a ich granice widać już na pierwszy rzut oka. W Brazylii widziałam kilka salonów i tarasów, które stanowiły całość. Oprócz tego przemówiły do mnie energetyczne kolory i ciekawe meble. Poza tymi tradycyjnymi widziałam także kilka bardzo nowoczesnych wnętrz. A tak prezentuje się moja galeria wspomnień:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz