piątek, 27 lipca 2018

Brazylijskie wnętrza

Nie mogłam oprzeć się pokusie napisania kilku słów o brazylijskich wnętrzach. Jak dla mnie ten kraj to przeplatanka różnych kolorów, wzorów i stylów. Tamtejsze wnętrza są bardzo energetyczne, pozytywnie wpływają na humor i przyciągają uwagę wszystkich turystów.
My Europejczycy jesteśmy przyzwyczajeni do stonowanych braw i spokojnych wzorów. W Brazylii panuje zupełnie inna zasada. Im więcej kolorów tym lepiej. Należałoby jednak zaznaczyć, że mnogość wzorów i kolorów dotyczy głównie mebli i dodatków. Z kolei ściany i podłogi należą do neutralnych i bardzo stonowanych barw. Dominują tam szarości, beże i brązy. Takie odcienie stanowią świetne tło do wzorzystych sof, dywanów i dekoracji ściennych.

Brazylia to bardzo radosny i pogodny kraj. Gdy po raz pierwszy odwiedziłam typowo brazylijskie mieszkanie to naszła mnie refleksja dotycząca ogromnego chaosu. Przez chwilę czułam się bardzo przytłoczona przez wszystkie dodatki. W miarę upływu czasu polubiłam tą mnogość wzorów i teraz chętnie widziałabym siebie w tak urządzonym mieszkaniu. Kolorami na które warto zwrócić uwagę są pomarańcz, żółty, czerwony. Gdzieniegdzie pojawia się także szarość oraz beż. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz