piątek, 20 lipca 2018

Nowoczesna aranżacja poddasza

W zeszłym tygodniu byłam na weekend nad morzem u mojego kuzyna. W związku z wakacjami postanowiliśmy zrobić małe rodzinne spotkanie. Co się okazało, gdy dotarłam na miejsce? Jego dom przeszedł generalny remont. Spodobała mi się cała aranżacja, ale najbardziej do gustu przypadło mi nowe poddasze. Już dawno nie widziałam tak wielu inspirujących pomysłów w jednym miejscu. Całe życie wydawało mi się, że poddasze jest bardzo trudnym do urządzenia pomieszczeniem. Nietypowy rozkład ścian, belki podtrzymujące dach oraz okna dachowe to spore wyzwania dla wielu architektów.

W przypadku poddasza w domu mojego kuzyna powstało bardzo ciekawe i osobne mieszkanko. Do dyspozycji jest mała kuchnia i salon połączony z jadalnią. Wszystko zostało utrzymane w bardzo jasnej kolorystyce. Zastosowano także fajne połączenie kilku rodzajów drewna oraz kamienia. Uwagę wszystkich przyciąga  żyrandol.
Idąc tym tropem postanowiłam znaleźć kilka równie ciekawych projektów. Jak się okazuje poddasze można zaadaptować na fajne i modne wnętrza. Z niektórych pomieszczeń można zrobić lokum dla nastolatków, miejsce do pracy czy sypialnię dla małżeństwa. 





3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś byłam bardzo sceptycznie nastawiona do aranżacji pomieszczeń mieszkalnych na poddaszach, odstraszal mnie głównie skosy, probolem z doborem mebli, ciasnota... Ale muszę przyznać, że im więcej zdjęć przegladam, tym bardziej zaczyna mi się marzyć tam właśnie sypialnia, może z garderobą? Miejsce, gdzie nikt inny nie będzie miał wstępu :) Właśnie przeglądam okna dachowe w portalokienny.pl i skoro szykuje mi się remont z wymianą okien, to może skuszę się już na totalną metamorfozę? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądają takie nowoczesne aranżacje. Poddasze jest dosyć nietypowym pomieszczeniem do zagospodarowania i wymaga odpowiednich narzędzi. Sam wynajmowałem z https://www.arad.pl/rusztowania-przejezdne-faraone,g30.html rusztowanie, żeby łatwiej stawiać poddasze

    OdpowiedzUsuń