wtorek, 4 marca 2014

Styl glamour, czyli połysk i przepych

Moi Drodzy, dziś kolejna wnętrzarska inspiracja, która mam wrażenie coraz częściej gości w naszych mieszkaniach. Mam tu na myśli styl glamour. Jak dla mnie jest to zdecydowana inspiracja barokiem zamknięta w bardzo nowoczesnych formach. Bardzo lubię takie ekstrawaganckie dodatki, i chętnie je przemycam do swoich aranżacji. Jako prawdziwa „kobieta- sroka” uwielbiam wszystko co się błyszczy. I tak na przykład w mojej sypialni zawisło niezwykle okazało lustro w bogato zdobionej złotej ramie. Zakochałam się w nim od pierwszego wrażenia, i nie żałuję tego zakupu.

Styl glamour jednoznacznie kojarzy mi się z Francją. Nie wiem czy jest to słuszne przekonanie, ale niektóre elementy w takich stylizacjach jak dla mnie wyciągnięte są wprost z francuskich wnętrz. To co charakteryzuje takie pomieszczenia to przede wszystkim kolory. Różne odcienie fioletu, róż, czerń, oraz srebro i złoto. No i koniecznie wysoki połysk. Nawet jeśli mamy jakiś barokowy stolik lub komodę to koniecznie musi być ona pomalowana na wysoki połysk. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz