piątek, 13 stycznia 2017

Wnętrze w paryskim stylu

Tuż po nowym roku wyjechałam w służbową podróż do Paryża. We Francji byłam już niejeden raz i nie mogę powiedzieć, że mi się nie podobało, ale zamiast po Paryżu wolałam oprowadzać wycieczki po mniejszych i bardziej klimatycznych miejscach. Teraz na nowo przekonałam się, że stolica Francji niejedno ma imię i każdy może tam znaleźć sporo ciekawych i intrygujących miejsc. Jak wiecie oprócz fajnych historii ze swoich podróżniczych wycieczek przywożę także zdjęcia charakterystycznych wnętrz. Moja kolekcja jest już naprawdę bardzo duża, a i tym razem udało mi się pstryknąć kilka fotek.

Jako, że ostatnia wycieczka była bardzo ekskluzywna taki też mieliśmy hotel. To prawdziwa przyjemność zatopić się w wielkim i eleganckim łóżko. Tak naprawdę mój pokój na tyle mi się podobał, że w zasadzie mogłabym z niego nie wychodzić. Ten francuski szyk i modne podejście do aranżacji nakłoniło mnie do kilku zakupów. Zaplanowałam sobie, że muszę gdzieś zdobyć krzesła w stylu Ludwika VXI. Jeszcze nie wiem czy będą one pasować do mojego wnętrza, ale po prostu muszę je mieć.


Poza krzesłami we francuskich aranżacjach podoba mi się także dobór kolorów. Chociaż na meblach, zasłonach i podłogach można natknąć się na jakieś wzory, to wszystko jest stonowane i lekkie. Dominują tam biele, beże i wszystkie pastelowe barwy. Zdarzają się także wnętrza w stylu glamour, ale te są bardzo nowoczesne i tam z kolei królują czernie i fiolety. Zobaczcie co urzekło mnie w hotelu w którym się zatrzymaliśmy.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz