niedziela, 1 stycznia 2017

Włoskie wnętrza

Wielokrotnie byłam we Włoszech. Zawsze podobał mi się ten kraj pod wieloma względami. Na dobrą sprawę, mogłabym być Włoszką i wcale nie marudziłabym z tego powodu. Jest jednak coś, co zrobiło na mnie największe wrażenie (pomijając widoki). Jest to wystrój włoskich mieszkań. Wiele z nich posiada eleganckie meble, proste, bez zbędnych zdobień i takich tam pierdółek. Jest to klasyczna elegancja. Zresztą, sami zobaczcie:
















Podobno włoskie meble są wykonywane z najwyższej jakości materiałów. Osobiście najbardziej podobają mi się te skórzane kanapy. Może kiedyś się za taką rozejrzę…. I będzie mnie na nią stać  Nie wiem jak Wy ale ja lubię proste, praktyczne meble. Nie lubię dużej ilości wzorków i zbędnych bibelotów przyciągających kurz. Włosi za to olbrzymią uwagę przywiązują do szczegółów. Jeśli kupują mebel, musi być on wykonany perfekcyjnie i to widać we wnętrzach ich domów.













Jak wam się podoba styl włoski? Chcielibyście taki mieć u siebie w domu? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz