piątek, 20 stycznia 2017

Współczesne włoskie meble

Za tydzień wybieram się w kolejną podróż. Tak się składa, że przez cały styczeń będę podróżowała po Europie. Byłam już we Francji, a teraz przyszedł czas na Włochy. Z uwagi na to, że na wiosnę planuję mały remont salonu już teraz zaczynam się rozglądać za jakimiś fajnymi inspiracjami. Nie wiem jak Wam, ale mi włoski design bardzo odpowiada.  I chociaż w większości przypadków meble stamtąd są bardzo duże, to czasami można znaleźć jakieś fajne perełki.

Moja ostatnia wizyta we Włoszech polegała na oprowadzaniu turystów po malowniczym nadmorskim miasteczku. Teraz wybieramy się do Mediolanu i mam nadzieję, że uda mi się wyrwać na małe zakupy. Oczywiście postaram się powstrzymać od kupowania kolejnej torebki i skupię się raczej na meblach. W tamtych rejonach nowoczesne meble przypominają prawdziwe dzieła sztuki, są eleganckie, błyszczące, modne i wytworne. Takich właśnie cech szukam do swojego nowego salonu. Na początek zobaczcie jaki znalazłam fotel.



Myślę, że będzie to idealna propozycja do salonu połączonego z jadalnią. Według potrzeb fotel może być wygodnym siedziskiem lub krzesłem dostawionym do stołu lub biurka.
Udało mi się znaleźć także typową włoską komodę. Takie meble widziałam już w niejednym salonie i zawsze skrycie o nich marzyłam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz