środa, 30 maja 2018

Po raz kolejny angielskie wnętrza

Przeglądając poprzednie wpisy na swoim blogu doszłam do wniosku, że zbyt mało napisałam o typowych angielskich wnętrzach. Na wyspach byłam już wielokrotnie, mam tam przyjaciół i chętnie ich odwiedzam, ale za każdym razem na nowo odkrywam uroki tego miejsca. Tym, którzy nie pamiętają przypomnę, że po raz pierwszy będąc w Anglii nie wywarła ona na mnie zbyt dobrego wrażenia. Trafiłam do tradycyjnego domu, który urządzony był w bardzo konserwatywny sposób. Drugi raz był już znacznie lepszy, bo miałam przyjemność oglądać fabrykę przerobioną na lofty. Tym razem pokażę Wam znowu coś bardziej klasycznego, ale za to w nowszej odsłonie.

Na pewno angielskie wnętrze kojarzy Wam się z kwiecistymi wzorami na ścianach, meblach i tapetach. Okazuje się, że kwiaty mogą dawać całkiem miłe efekty. Wszystko jest tylko kwestią wyboru odpowiedniego wzoru. W poniższej stylizacji postawiono na pastele. Delikatny niebieski kolor w połączeniu z ciemną podłogą i ciemnymi meblami, to strzał w dziesiątkę. W angielskim wnętrzu nie mogło także zabraknąć grubych zasłon i klasycznego żyrandola. Takie wydanie angielskich wnętrz jak najbardziej przypadło mi do gustu. Wam też się podoba?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz