sobota, 19 maja 2018

Wnętrza w stylu kubańskim

Wybierając się w różne rejony świata szukam dwóch rzeczy. Po pierwsze, interesuje mnie tamtejsza kultura. A po drugie, za wszelką cenę chcę zobaczyć jak wyglądają tradycyjne wnętrza. Dużo prawdy jest w powiedzeniu „pokaż mi jak mieszkasz, a powiem Ci kim jesteś”. Byłam już w niezliczonej ilości miejsc. Widziałam bardzo nowoczesne i klasyczne wnętrza. Te pierwsze praktycznie wszędzie są do siebie bardzo podobne. Urządza się je zgodnie z obowiązującymi trendami. Zawsze można zauważyć kilka charakterystycznych elementów takich jak szło czy metal. Z kolei w tradycyjnych aranżacjach moją uwagę zawsze przykuwa odmienność i indywidualność. Tak samo było ostatnim razem. Jakiś czas temu wróciłam z Kuby i ciągle nie mogę wyjść z wrażenia. Tamtejsze wnętrza są egzotyczne, kolorowe i przesycone dodatkami.

Moją uwagę przykuły ciemne i masywne meble. Zestawy wypoczynkowe praktycznie zawsze są skórzane, a kolory ścian intensywne. Pomimo dużych okien w pomieszczeniach zawsze panuje półmrok i atmosfera tajemniczości. Takie jest moje wrażenie, a Wy co o tym myślicie? 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz